Alle informatie over abonnementen voor het seizoen 2023-2024 zal je op deze pagina kunnen lezen.
Ter voorbereiding kan je wel alvast een online account aanmaken voor alle personen die een abonnementen wensen aan te kopen via deze link .
Zodra er meer informatie beschikbaar is, sturen wij je deze dan ook door per e-mail.
Had je reeds een abonnementen tijdens het seizoen 2022-2023, dan krijg je automatisch alle informatie toegestuurd.
Ik kan geen tickets kopen want ik sta niet geregistreerd als een erkende KVO-fan.
Eerst en vooral, wat is een erkende KVO-supporter?
Een persoon die, op EIGEN naam, reeds meerdere wedstrijden een ticket heeft aangekocht en/of in het verleden een abonnement had.
Als u onder deze voorwaarden valt, maar u staat toch niet geregistreerd als een erkende KVO-fan, dan kunt u een mailtje sturen naar ticketing@kvo.be en zullen we uw account erkennen.
Hoe kan ik online tickets aankopen? (aanmaken van een account)
Het online aankopen van tickets kan door naar deze link https://kvo.be/match-informatie/ te surfen. Hier kunt u de wedstrijd aanklikken waarvoor u tickets wenst. Vervolgens maakt u een account aan om toegang te krijgen tot het ticketsysteem. Na het aanmaken van uw account kiest u de plaatsen waar u wilt zitten en zal u de tickets kunnen toewijzen aan de persoon in kwestie.
Hou er rekening mee dat de personen die u wilt meenemen ook een account zullen moeten aanmaken, anders zal u het ticket niet kunnen toewijzen aan hen
Hoe kan ik een (gratis) ticket aanvragen met een bondskaart?
Het aanvragen van een gratis ticket met bondskaart kan door ten laatste 3 dagen voor de wedstrijd een mail te versturen naar ticketing@kvo.be met als bijlage uw bondskaart. Bij ontvangst van uw mail reserveren wij een ticket en sturen we deze als bijlage terug via mail.
Ik ben zelf abonneehouder, maar kan geen tickets aankopen voor mensen die ik wil meebrengen. (Tickets toewijzen aan de persoon)
Vanuit de Pro League moet elk ticket gepersonaliseerd worden. Met andere woorden moet het ticket op naam staan van de persoon waarvoor het ticket bestemd is. Dit probleem kan je voorhebben als je de tickets op uw eigen naam zet in plaats van deze toe te wijzen aan de uiteindelijke houder van het ticket. Om het ticket te kunnen toewijzen aan iemand moet deze persoon ook zelf in het bezit zijn van een account of dien je de gegevens in te vullen bij het personaliseren van het ticket.
Het systeem herkent mijn e-mailadres niet meer?
Sinds dit seizoen werken we met een nieuw ticketsysteem. Niet alle data werd overgezet naar het nieuwe systeem waardoor je een nieuw account moet aanmaken. Kocht je in het verleden reeds meerdere malen tickets? Dan kan je ons ook vragen om je account meteen te laten erkennen als gekende KVO supporter. Dit kan via ticketing@kvo.be.
Ik ben mijn abonnement kwijt, wat moet ik nu doen?
Kom naar de fanshop en we printen een nieuw abonnement. We rekenen hiervoor wel een administratiekost aan van € 10. Staat er nog consumptiewaarde op uw abonnement? We zetten dit over op je nieuwe kaart.
Ik ben mijn abonnement vergeten op matchdag?
U kunt een ticket op uw naam en plaats krijgen in de fanshop/ticketing.
Ik kan niet komen en wil mijn abonnement doorgeven aan iemand anders, wat moet ik hiervoor doen?
U kunt een wisselticket krijgen op naam van de persoon die komt kijken. Als deze in een andere leeftijdscategorie dan u zit (bv. Jeugdabo, maar er komt een volwassene kijken) moet u de opleg voor het ticket betalen.
Ik heb een account maar kan geen ticket kopen?
U kunt enkel in de A- en E- tribune tickets aankopen als niet erkende KVO-supporter. Zie punt “Ik kan geen tickets kopen want ik sta niet geregistreerd als een erkende KVO fan”.
Het lukt mij niet om mijn account te activeren via de bevestigingsmail?
Hiervoor zal u een mail moeten sturen naar ticketing@kvo.be. Vergeet niet uw e-mailadres te vermelden in de mail waarmee u inlogt op ons ticketingsysteem. Zo zullen wij uw account manueel activeren en zal u toegang hebben tot uw account.
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |