Alle NieuwsEB EN VLOED, MOR OALTIED OSTENDE

EB EN VLOED, MOR OALTIED OSTENDE

De slogan voor onze abonnementenzomercampagne is dit jaar: “Eb en vloed, mor Oaltied Ostende”.

Bram Keirsebilck, communicatiemanager: “Enerzijds slaat dit op de onvoorwaardelijke steun van de supporters voor onze club. Op welk niveau we ook spelen, de fans zijn en blijven het kloppend hart van de club en dat moet ook zo blijven. En daarnaast ligt de focus meer dan ooit op Oostende. Want KVO is Oostende en Oostende is KVO. Dat willen we meer dan ooit uitstralen. We focussen daarbij op Oostende in al haar facetten: de bekende hotspots maar ook de ruwe, ongepolijste kant van de stad. We starten onze campagne vandaag op met een video van Stijn Vreven op de vissersboot 0.29 Broodwinner. Hij vaart als het ware Oostende binnen en laat zich leiden door het licht van de vuurtoren ‘Lange Nelle’ om het schip de haven in te loodsen. Lange Nelle speelt trouwens ook een prominente rol in de social media visuals die we vandaag lanceren. Zeer symbolisch allemaal maar het past perfect in ons verhaal dat we willen vertellen. We wilden de campagne trouwens ook niet lanceren bij het begin van de abonnementenverkoop onder het motto ‘geen woorden maar daden’. We denken dat er de voorbije weken intussen een nieuwe wind waait en nu is het dan ook al veel meer passend om de campagne te lanceren. Hopelijk vinden de fans het leuk al beseffen we ook dat de waarheid altijd op het veld ligt.”

Bekijk onderstaande video met onze trainer Stijn Vreven: Limburgse passie en nuchterheid die nauw aansluit bij de identiteit van KVO.

NEEM CONTACT OP
VOLG KVO OP SOCIAL MEDIA
nl_NL